Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2006 10:10 - Гнусният "Труд" отново!
Автор: starlight Категория: Технологии   
Прочетен: 3816 Коментари: 20 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Докато разните политици и подлогите им журналя тръбят за някакво си велико приемене в Европата, долните плужеци (що ли обиждам животинките?!) от ИК "Труп" продължават противните си дела със заграбването на българското културно наследство (и опит за монопол на свтовното даже). Ето връзка към новите подвизи на явочника Тошо и неговите фактотуми:

http://www.bglog.net/BGLog/8916

Ей тука е вче време накой да каже "Анатема"!


Тагове:   Отново,   труд,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Агента Бор, даже Държавна Нграда получи , ако не ме лъже паметта
27.09.2006 10:16
Стара Планина. Лично Агент Гоце му я тури...
цитирай
2. starlight - естествено
27.09.2006 10:19
нали затова са били дружки "по оръжие"
Вече е гордост да нямаш бг орден. Не знам дали някой ще има достойнството да върне орден, след като е в такава компания. За сметка на това знам хора върнали Нобелова награда поради подобни "отличени".
цитирай
3. arnette - Не съм наясно
27.09.2006 10:22
С въпросния закон. Но ситуацията ми изглежда изключително глупава.
цитирай
4. dinka - Малииииииииииииии!
27.09.2006 10:26
Страшна работа! Чета и не мога да повярвам на ушите си! Сигурно след време ИК Труд ще искат да плащаме авторкси права и на входа на къщата на Елин Пелин, защото "пристъпвайки през входа на къщата му, нарушаваме ЗАПСП"!!!!
Ето заради такива глупости не трябваше да ни приемат в ЕU, ама не...
цитирай
5. sunflower - Нещо аз ли съм тъпа или ...
27.09.2006 10:57
ами нали съчиненията на Елин Пелин ги има в градската библиотека и мога да си ги взимам от там без пари. Какво пречи да ги тегля от нета? Който иска да ги има пак ще си ги купи на хартия, да не би да виси на монитора да чете романи? Ай стига бе ... Отгоре на всичко някъде четох, че по света се канят цели библиотеки да сканират и да вкарват в нета ... а тук ... пак сме в средновековието .....
цитирай
6. tin4e - а да знаете как да си купя Вазов
27.09.2006 11:04
ще го разпрострянявам само по 10 ст страница

абе тия нормални ли са
как може да си купиш български класик
или ще разпращат писма на всякъде да свалят КАРЛ МЕЙ от сърварите си , защото може някой от България да си го дръпне и прочете безплатно

ненормалници
цитирай
7. dinka - Инди, проблем има точно заради документите!
27.09.2006 11:04
Защото те само пращат разни писма, но по никакъв начин не предоставят документи, че държат авторските права!
Ето още тук: http://protest.bloghub.org/
цитирай
8. dosheva - ?!?
27.09.2006 11:12
кофти изглежда ситуацията. Не съм запозната точно със закона, но....е тъпо.
а...за европейския съюз - толкова много хора от Европата имат интереси в Б-я, че май за тях е по-добре да ни приемат, та...да си играят игрите по-лесно. Незнам. Смешни работи стават тука.
цитирай
9. pazzo - А аз пак нищо,
27.09.2006 11:25
не разбрах. Тоя линк води към някви странни и неграмотни писания. Съгласен с Jones, тук няма нищо което да си заслужава вниманието. И каква е изобщо тази Народна Библиотека??!!
цитирай
10. dinka - :)
27.09.2006 11:28
Една такава... Библиотека... Пред нея има паметник на Кирил и Методий... Намира се на пъпа на София - точно срещу "Александър Невски"!
В последно време е известна и с един "суши бар" в мазето и. Иначе - скоро имаше изложба с оригинални неща на Леонардо в нея...
цитирай
11. starlight - разеснявам
27.09.2006 11:35
разеснявам за какво става дума:

ИК "труд" се опитва да сложи ръка на произведенията на българските класици, като за да ги четете трябва да си платите на неграмотния им и нескопосан сайт znam.bg. Като реакция на опитите им за заграбване текстовете са поставени в http://narodnabiblioteka.info/.
В случая самата Народна библиотека със суши бара няма нищо общо (поне докато трудоваците не са решили, че и тя им нарушава нещо).
цитирай
12. dinka - Dam! Грешката е вярна...
27.09.2006 11:48
Рано ми е още... трудно се събуждам... Става объркване... Но какво от това? Утре ако влязат ГДБОП в дома ви и ви кажат, че незаконно притежавате книгите в личната си библиотека, защото не пише на корицата ИК Труд? Какво ще стане тогава?
цитирай
13. starlight - jones
27.09.2006 12:07
jones, не виждам каква точно е аналогията, но определено бих приветствал такъв сайт. А и намам нищо против ако бай Иван или леля Пена от Долно Нангорнище изведнъж ги осени да четат статии по магнитохидродинамика, да имат пълен достъп до тях.
цитирай
14. dinka - Инди, нещата наистина не са толкова прости, колкото ми се иска...
27.09.2006 12:07
Прав си, че чуждия труд трябва да се възнагради, но не това е начина. Още повече не се знае що за права имат ИК "Труд" над авторите, които цитират!
Не, че ще тръгна да чета Елин Пелин on-line. Имам си го на хартия и ако искам - ще си го чета в леглото преди лягане. Но някои хора не могат да го четат по нормалния (за повечето от нас) начин.
И точно от тези хора се искат пари... А в същото време, тези хора получават 60 лв. заради някаква степен "инвалидност"... Това е страшното Инди!
цитирай
15. starlight - Jones
27.09.2006 12:29
Jones, не става въпрос за това. Съгласи се, че "Труд" не са написали ни ред от творчеството на Е. Пелин, А. Каралийчев, Дж. Суифт и т.н.
За съда си прав, но там се приема, че който повдига обвинението, той и го доказва, т. е. "Труд" трябва да заведат съответните дела, да ги спечелят и тогава да търсят съдействие от държавата, а не да ползват ГДБоП като лична мутренска фирма за рекет.
цитирай
16. pazzo - Въпреки,
27.09.2006 12:57
опитите на Динка да ме подведе и аз разбрах за какво става въпрос. :) Това сайтче изобщо не му подхожда да носи гръмкото название "НАРОДНА БИБЛИОТЕКА". И изобщо този спор не е, както се опитват да го представят, "Труд" срещу Народа. Някакви хора са решили да сканират и пуснат в нета неща които са обект на авторските права. Доколкото знам това е престъпление. За мен това изчерпва спора. Дали е законът е прав или крив, ами това е нещо което тръпи промени и зависи от всички нас. Но той не трябва да се нарушава.
цитирай
17. starlight - Спорът
27.09.2006 13:08
Спорът е точно "Труд" срещу възможността да четеш собствените си класици.
"Някакви хора са решили да сканират и пуснат в нета неща които са обект на авторските права. Доколкото знам това е престъпление. " - ами не знаеш правилно. Спорно е, колко са обект на авторско право, спорно колко "Труд" държи тези права, спорно е дали възпроизвеждането в случая е нарушение на авторско право.

цитирай
18. pazzo - starlight
27.09.2006 13:39
Виж, аз не искам да навлизам в юридически спорове. Затова казах "доколкото знам". Не мислиш ли че това, "спорно" което употребяват толкова много хора е твърде абстрактно за да се ползва като аргумент в какъвто и да е спор??? Има някакви хора които твърдят че разпространението на определена литература по този начин е престъпление, могат да го докажат в съда....значи наистина е престъпление. Пак казвам..дали закона е справедлив, решаваме всички ние.
цитирай
19. pazzo - Не знам дали,
27.09.2006 13:50
сте запознати с историята на www.thepiratebay.org.
Ето как те отговарят на различните заплахи които получават от софтуерните и медийни гиганти.

http://thepiratebay.org/legal

Забележете, във всеки един случай те се позовават на това че според шведското право не е извършено престъпление.
цитирай
20. starlight - бе
27.09.2006 14:09
нека съдът да се оправя. Аз чета каквото искам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starlight
Категория: Технологии
Прочетен: 937733
Постинги: 227
Коментари: 2546
Гласове: 1325
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031