Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2006 09:34 - За шарлатаните
Автор: starlight Категория: Технологии   
Прочетен: 6966 Коментари: 50 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2006 10:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както при всяака разрастваща се общност, така и блог.бг се появиха шарлатани. Затова наколко признака да ги разпознаем преди да е късно.

1) Шарлатанинът знае всичко. Ако не знае нещо след кратък контакт с Акаша го научава.
2) Шарлатанинът много мрази другите шарлатани, но смята, че има "чисти, добри и мъдри" хора, притежаващи невероятни окултни познания. При опит да ви посочи поне 3ма такива, обикновено запецва.
3) Шарлатанинът се смята за добър християнин, но не вижда никакво противоречие да вярва в прераждания и карма.
4) Шарлатанинът счита, че науката е много назад от езотериката, но се стреми на придаде на глупостите си наукоподобен вид.
5) Шарлатанинът много често използва думички като астрал, астрално поле, тънки материи, чакри, енергии.
6) Шарлатанинът най-често е "продуктивен" - има поне една написана книга за "висшето" познание и поне още 10 в проект. (Мулдашев може да ги е докарал вече до 15 - 20).
7) Шарлатанинът много обича да придобива "дипломи" и "квалификации". Който не вярва, да преброи спциализациите на Алена.
8) Шарлатанинът се смята за специалист по източни религии, но счита Буда за божество.
9) Шарлатанинът винаги е готов да ви съчувства и магически да намери изход от затрудненото ви положение. Изходът обикновено започва с малки вноски от ваша страна.
10) Шарлатанинът счита, че амариканците никога не са стъпвали на Луната, за сметка на това фашистите са имали бази там.
11) Шарлатанинът не знае какво е кръвна картина, но твърди, че може да опише с точност такава на непознат човек в Ню Йорк.
12) Шарлатанинът си мисли, че ако не ви взема пари, не е шарлатанин, а филантроп.

Ако познаете някого от тук пишещите, приликата не е случайна.


Ето и един пресен пример за "ясновидство":
 http://www.yoki.ru/rus_tusa/11-07-2006/26384-0

Руският мужик Яблонски предсказва с точност кой кога ще умре. За Филип Киркоров предсказа 11.07. 2006. Някой да е чул Киркоров да е умрял?!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starlight - те
13.07.2006 10:06
тия са сравнително безобидни, най-много да се разделиш с парите си. Тия, които ти обещават, че ще те изцерят от какво ли не, са истинският проблем, защото си играят със здравето и живота ти.
цитирай
2. innuendo - Затваряш ми чакрите тука с такива изказвания!
13.07.2006 10:12
Да знаеш че енергииното ми тяло е много крехко, и такива постинги го карат да примигва вяло. Мисля че се намеси много брутално в моята аурата.
Човек като чуя за чакри, аури, астрали и тем подобни чудесии, почва значително да ми се повдига. Виждал съм хора в блог.бг които ги използват често, но не мисля че са шарлатани. Напротив много са си готини, само да не ми обясняват всичко с чакри и астрални полета. Леле колко пъти споменах думата "чакри". Почвам да се притеснявам за себе си. Предполагам че има и шарлатани, но явно умело ги избягвам.
цитирай
3. innuendo - Признавам си, мога да гледам на боб!
13.07.2006 10:17
Но трябва да е сготвен добре! Мога да видя дори Бог в една хубава, топла и мазна чиния с боб чорба. На шкембе чорба съм по-добър даже.
цитирай
4. starlight - това
13.07.2006 10:17
е защото астралното ти тяло не вибрира с правилната честота. За тази цел трябва лечение. Вземаш една един пневматичен чук и пробиваш поне 25 дупки. Ако не завибрираш, повтаряш докато стане :)
цитирай
5. innuendo - Дупките по себе си ли трябва да ги отворя!
13.07.2006 10:18
Нали чакрите са нещо такова! Пръц, и хоп гледаш третата чакра ти се отворила. Да и се ненарадваш.
цитирай
6. starlight - .
13.07.2006 10:21
абе дупките с пневматичния чук не е желателно да са по тебе, освен ако не искаш да скочиш директно в астрала.
цитирай
7. innuendo - А иначе как ще разбера, че се е получила настройката?
13.07.2006 10:33
На астралното тяло де! Трябва да се получи резонанс ли що ли?
цитирай
8. shiva - Ама си им насъбрала на Шарлатаните...!
13.07.2006 10:39
Като изключиш точка 3, махнеш изказването за Мулдашев от точка 6 и отговориш на въпроса "какво лошо има в дипломите" от точка 7, ще се съглася с теб :)
Не ти ли е минавло през ума, че освен Шарлатани има наистина такива, които ги "чаткат" окултните "работи" повече от мен и теб? И какво лошо в това? Не мисля, че е редно да се слагат всички под общ знаменател.
По тази логика и Исус е бил Шарлатанин (ама без дипломи и квалификации)? И той е правил чудеса според Библията, на която толкова сляпо вярват "истинските християни"
цитирай
9. ren - -------
13.07.2006 10:44
Аз ,пък изпитвам страх от такива разговори,за чакри де.Смятам,че там ,в неизследваното ,е много сложно и не трябва да се бара.Особено с неуки ръце.Нито земята,нито космоса,нито хомо сапиенс са изучени напълно.В далечно бъдеще...
цитирай
10. dinka - :)
13.07.2006 11:03
Чудя се как още Jones не се е намесил, при положение, че той преди време ми дръпна една дебела лекция за моята татуировка. Която всъщност е една от чакрите. Буда е принц - нека си изясним това веднъж и да не говорим повече. Иначе след пълноценния разговор с Jones зная със сигурност, че следващото tatoo, което ще си направя ще бъде избрано така, че да не влиза в конфликт със сегашното.
Мулдашев и аз не го разбирам. Ама май ми е от ниското IQ. Но май преди време едни доста по-умни от мен чичковци от БАН събираха подписи срещу Мулдашев. (моля никой да не се засяга).
Дипломите - не ми пука за тях. Познавам хора, които могат да ме замерват с дипломи от тук до Пловдив и обратно, и които по ЕнтрЕлЕкт не могат да се мерят и с котката на съседите.
Най-сигурно за мен в този живот си остава приказката на оплезения рошав дядка:
"Всичко е относително". :))))
цитирай
11. starlight - dinka
13.07.2006 11:06
абе ти като човек с повече информационни източници - Киркоров гътнал ли се е или не?
цитирай
12. shiva - Старлайт,
13.07.2006 11:09
Защо не щеш да кажеш сега по тези критерии Исус шарлатанин ли е бил или не?
цитирай
13. dinka - starlight
13.07.2006 11:11
Киркоров си е жив и здрав и ако има някой, който е преди него на опашката да се "гътне" това е Алла Пугачова. :))))
Исус... и за него има интересна теория. Ама Jones е по-вещ в тези неща. А Римляните яко са си измислили Новия Завет. :)))
цитирай
14. starlight - Шива
13.07.2006 11:22
няма как да ти кажа, щото не съм общувал с него, и тия неща за него дето ги твърдят, са разни други хора.
А и при религиите е по-друго, там си е в реда на нещата да има чудеса.
цитирай
15. viki02 - факти
13.07.2006 11:22
НЕ знам кои са шарлатани, но моя съученичка ми казва какво ще се случи. Каза ми и точната дата на раждане, кога ще родя, без никакви изчисления и информация. ЛЕкува, намира загубени вещи.
МЕн лично това ме плаши. Не вярвам, но е факт!
Скоро ще стане 15 години вече, откак й светна!
цитирай
16. dinka - "А и при религиите е по-друго, там си е в реда на нещата да има чудеса."
13.07.2006 11:26
Като в цирка :))))
Днеска са ме "наскачали дяволите" (както обича да казва Чудомир). Простете ми, ама така смахнато някак ми почна деня :)
цитирай
17. shiva - Именно де, Старлайт,
13.07.2006 11:31
Езотериката също е вид религия - само че е по-древна от останалите. Будизма и Хиндуизма оттам произхождат. Затова и там има чудеса. Следователно и те са си в реда на нещата.
Мисълта ми, че не бива да зачеркваме всичко с лека ръка, само защото има разно самопровъзгласили се за "чудодейци" измамници, чиято единствена цел е явно облагодетелстването!
цитирай
18. анонимен - За чакрите - с уважение
13.07.2006 11:35
До колкото знам, местенето на чакрите е доста опасно.
Човек , ако е много зле и има дискова херния, някои знахари
прибягват до разместване на чакрата, но аз незнам дали е помогнало на някой. Дали това е единственото, което може да помогни в такива случаи.
цитирай
19. dinka - А Dead Can Dance имат...
13.07.2006 12:12
Цял албум посветен на Българския фолклор. Много ги обичам. :)))
цитирай
20. starlight - Шива
13.07.2006 12:19
нито езотериката е религия, нито будизма, хиндуизма, шинтоизма и т.н. произхождат от нея.
"Мисълта ми, че не бива да зачеркваме всичко с лека ръка, само защото има разно самопровъзгласили се за "чудодейци" измамници, чиято единствена цел е явно облагодетелстването!" - да, има и просто луди.
цитирай
21. shiva - Пак ще кажа:
13.07.2006 13:09
МНООООГО ГРУБО, Старлайт!
Това ми звучи като: Все едно да съм сляпа, никога да не съм виждала слънцето, и поради тази причина да отричам че го има!
Езотериката е ВИД религия. За мен лично думата религия е с друг смисъл, но в общоприетият - нека да го наречем ВИД. И съжалява, че отново ти опонирам, но НАПРОТИВ: именно оттам произхождат и будизма, и хиндуизма. В собствените им книги го пише! Както в библията пише, че Исус е син на Мария и Йосиф. Прочети, и пак ела да спорим :)
Със здраве! И както казах и преди, въпреки различното ми мение, блога ти ми харесва и аз пак ще си го чета. но ще се опитам да не споря повече с теб, защото е безсмислено - ти просто си предубеден. Явно си имаш причина!?
А че има луди - има ги -всеки по своему!
цитирай
22. dinka - Както в библията пише, че Исус е син на Мария и Йосиф
13.07.2006 13:13
А де се дяна "светия дух"?
Е стига сега. Не трябва да спорим за неща, които не са научно доказани. От къде идва будизма? Само генетиката ще каже от къде идва. Очаквам в скоро време тя да ни представии факти за скандинавската митология, която (не зная по каква причина) винаги стои в сянка.
Скоро генетиците казаха, че прилепите и конете имат 29 от общо 30 идентични мутации на гените си. Ако съберем 2 и 2 става Дракон...
цитирай
23. shiva - да Динче,
13.07.2006 13:18
четах и аз за прилепите и конете :)
Най- новите теории, отново прочетено някъде, били, че Светият дух е несправедливо наклеветен! Затова го пропуснах :)
цитирай
24. dinka - А кой е светия дух? И какво прави тогава?
13.07.2006 13:23
В тази света троица има бос, изпълнител и администрация. Познайте кой кой е. И ако "Бог" е милостив, защо тогава постоянно ни "дарява" с несправедливости?
Писах вече - всичко е относително. Но не може в днешно време да чакаме да се случи чудо и да ни реши проблемите.

И за финал цитат от великите творения на един от големите: инж. Донев:
"Не се позволява балон и момиче да говорят с кофа и момче, ако слон и кокиче стъпчат мече с дейре"
цитирай
25. shiva - ето това стои в основата на езотериката, Динче,
13.07.2006 13:31
Че няма "Бос", на който трябва да се подчиняваме, а както много добре беше цитирано в "Шифарът на Леонардо", Господ е вътре в нас.
Аз лично никога и не успях да си представя Бог като освирепял пазач, който си записва в черното тефтерче всяка наша стъпка встрани, за да я използва като доказателство за да ни хвърли във вечения огън, където ще се пържим вовеки, и копнее да му се хвърляме на колене и да го молим за прошка, а кажем ли пък 10 път "Отче наш" и хоп - простил ни е....
цитирай
26. dinka - Вчения огън и "Динче"
13.07.2006 13:35
Много мразя да ме наричат така. И със сигурност ще се пържиш в моя вече огън.
Обаче има проблем и с него!
Питам аз, ако е огън и ако има такива "плътски" наказания в Ада, как тогава тези наказания ще се отразят на душите ни, които нямат нищо общо с "тленната ми обвивка"? Може ли душата ми да я боли, ако гори в пламъци или виси на куки от тавана? Как ще я закачим там?
Съжалявам, но ти предизвика истинския атеизъм в мен. Няма логика просто.

п.с. а Шлиферът на Леонардо е последната брънка! Пробвай да цитираш следващия път не филма, не тази глупава книга а нещо по-смислено. Да речем книгата, която е на една ръка разстояние от мен и в момента: "Светата кръв и свещеният Граал"
цитирай
27. starlight - Шива
13.07.2006 13:36
за теб и Луната може да е пита кашкавал, но това не я прави такава, освен за тебе.
"но НАПРОТИВ: именно оттам произхождат и будизма, и хиндуизма. В собствените им книги го пише! " - това вече е твърдение, което се нуждае от потвърждение. Та къде точно в собствените им книги го пише? Може ли цитат?
"Както в библията пише, че Исус е син на Мария и Йосиф. Прочети, и пак ела да спорим :)" - за какво да спорим? Че Исус е син на Мария? Ами то първо трябва да докажеш, че е имало Мария, после Исус, а после да вземеш ген. материал от тях и да видим син ли е или не.
" ще се опитам да не споря повече с теб, защото е безсмислено - ти просто си предубеден" - всъщност аз съм непредубеден, а ти си на принципа на оня "документален" филм - "Досиетата Х" - I want to believe.
цитирай
28. shiva - Не бе Старлайт,
13.07.2006 13:40
Запетайките са ми неправилно поставени - исках да кажа - да прочетеш малко будиски книги и тогава да дойдеш да спориш дали будизма е плод на езотериката или не. Но тя Анахата го е описала по-добре от мен в последния си пост.
В противен случай аз цитат ще ти "постна", ама ти откъде ще си сигурен, че не съм аз си го написала?
цитирай
29. shiva - А Библията
13.07.2006 13:41
не съм я чела.
Предпочитам приказките на Шарл Перо и Андерсен, тази ми е много скучна и измислена
цитирай
30. dinka - Простете, но нещо кафяво и миришещо напира в мен:
13.07.2006 13:43
Той "Богът в нас" е споменат и от Ботев много преди госин Браун да се роди. Айде моля моля!
цитирай
31. starlight - Dinka
13.07.2006 13:48
виждаш ли сега до какво водят постоянните реформи в образованието :)
цитирай
32. shiva - Господин Браун
13.07.2006 13:51
е цитирал само. Щом Ботев използва такива 'езотерични" изказни форми следователно и той е Шарлатан, така ли стана?
цитирай
33. dinka - Starlight :)))
13.07.2006 13:52
Аз тази система съм я изоставила още през 1999 година, когато тя изостави мен. :)))
цитирай
34. dinka - Shiva
13.07.2006 13:52
Не. Той не е шарлатанин, а долен пияница, но това е мое мнение. :)))
цитирай
35. shiva - Спрете реформите!
13.07.2006 13:53
И тези в училище, и тези извън него!
Предлагам дори да се върнем във времето, когато се е твърдяло, че Земята е плоска!
цитирай
36. dinka - Предлагам дори да се върнем във времето, когато се е твърдяло, че Земята е плоска!
13.07.2006 13:55
Точно в този блог ли реши да пуснеш горната крилата фраза? Има и една друга теория за земята. Че е Крушовидна, лежи на гърбовете на 4 огромни слона, които от своя страна са стъпили на черупката на Великата А'Туин. Голямата небесна костенурка, която плува из пространството. А един мармот завива шоколада в станиол.
цитирай
37. shiva - А един друг
13.07.2006 14:00
мармот прави въздушните мехурчета в шоколада :).

Вярно, хич не съобразих, че преди още да пусна крилатат фраза, тя е оборена от "веществени доказателзтва" точно тук! :) Сорри!
цитирай
38. dinka - :)
13.07.2006 14:01
Стискаме си ръцете, значи и продължаваме да работим. :) Нека оставим този интелектуален разговор за след няколко години, когато генетиците ще ни кажат повече :)
цитирай
39. shiva - Само ако Старлайт обещае,
13.07.2006 14:10
че тогава ще си признае, че не е бил прав така да напада!
цитирай
40. starlight - Това не може да е истина :)
13.07.2006 14:15
Добре че беше Шива да ми покаже, че госпожа Ценка ми е нправила литературен разбор с елементи на разсъждение.
Не бях се смял толкова от есето на дедо Апостол за избора на хостинг.
Госпожо Ценке, това, че не знаеш кой съм, не значи че съм анонимен, моят скромен опит в мрежовите технологии показва, че е много трудно да останеш анонимен в такава среда.
До тук само бегло се усмихвах, но като стигнах до свтовно известния уЧЕн Е. Мулдашев, направо се гътнах от смях и още имам спазми и сълзи в очите, така че друг път ще ти разяснявам останалите глупости, които си написала. А дотогава може да разбереш влиза ли кръвната захар в кръвната картина или не.
цитирай
41. innuendo - Леле човек не може на почивка да отиде!
13.07.2006 16:43
Какво направихте бе хора! Нямаше ме 1 час, а сега не мога да наваксам. Мисля че спорът се навря в някаква промеждутъчна тема и няма измъкване. Война и мир.
цитирай
42. anahata - Много се радвам
13.07.2006 17:41
че съм те разсмяла:))
Че то в днешно време накъдето и да погледнеш все едни угрижени, навъсени, сърдите, гневни хора виждаме.
Да разсмееш някого понякога е по-трудно, отколкото да го разплачеш.
Нека има повече усмихнати и щастливи хора - в блог.бг и по всичките земни кълбета:)
цитирай
43. анонимен - ВЕЛИКОЛЕПНО!
13.07.2006 19:14
Най- сетне един българин, който мисли със собствената си глава! Това много, много ме радва.
Ето какво бих могъл да допълня: повече от 30 години американецът Ранди предлага 1 000 000 долара (!) на всеки, който може да демонстрира някакви свръхестествени възможности. Милионът прашаса, мухляса, защото никой нещо не може да демонстрира. Влезте в www.randi.org и ще се убедите, че офертата си остава в сила и до днес.
Този факт сам по себе си е достатъчно красноречив!

Апостол Апостолов
www.LudiPari.com
www.SuperAstro.net
www.Otslabni.net
цитирай
44. innuendo - Точно ти ли, Дедо Апостоле!
14.07.2006 09:47
Крадецът вика, дръжте крадеца! Като ще даваш мнение, не си пляскай глупавите сайтчета отдолу! Безкрайна е твоята мъдрост. Безкрайни са твоите глупости! Първият път когато се сблъсках с тебе се сетих за една думичка. Ще ти подскажа, намира се горе в заглавието на постинга. Още ли не се сещаш? По-дългата от двете. Да си ми жив и здрав! И много успехи в училище!
цитирай
45. innuendo - Опа
14.07.2006 10:41
И какво ще правиш сега, като не можеш да изтриеш тоя коментар!
цитирай
46. анонимен - Все Апостол им е в главата...
17.07.2006 06:28
Въртите, сучете, измекярчета, и все към мен се връщате. Напразно си ядете дробчетата- уверявам ви.
Всичко си остава по старому- аз ще съм прочут и заможен, а вие ще си останете анонимни нули от тълпата. Простоватата и бедна тълпа от задния двор на Европа.
И докато всеки ден си ядете дробчетата от мъка, злобица и завист, "дядото", т. е. моя милост, ви опъва мадамите, които бягат от измекярите и прошляците като дявол от тамян.
Така де, никой не уважава просяците, никой не ще да си има взимане- даване с тях. Мадамите искат да живеят! С възпитани, умни и заможни мъже, а не да гладуват с разни измекяри, които са само на една мижава заплатка.
И изобщо, не мислете за мен- аз съм много преуспял човек. Влезте в гуглата и изпишете "Апостол Апостолов". Моето име фигурира на 360 000 места!
А вие, вие си оставате анонимни нули от Задния двор на Евроха. Е това мира не ви дава!...
Но аз пак ще ви кажа: не си яжте напразно мижавите дробчета. Вие нямате думата! Думата има единствено и само Н.В. Пазарът. Негово Величество отдавна си е казало думата: Апостол Апостолов ще е на върха (вече 17 години съм там). Купища калпаци ще му завиждат, но това е от хубаво, по- хубаво. Защото този, на когото никой не завижда, си е едно нищожество. Е, уверявам ви, на вас никой не ви завижда. За какво ли?...
цитирай
47. innuendo - Ех, дядо апостоле!
17.07.2006 10:06
На колко годинки си станал, а си такъв фрустриран. Да не те дотръсква критическата? Или не върви бизнеса, а? Така и не разбрах, богат ли си или ще ставаш. Много думички използва, много малко каза. Само злобата си личи. Аз имам младостта си, а ти имаш един спижурен между пръстите си. Какво повече да ти кажа. Тъп съм, беден и неграмотен. Само една молба имам към тебе. Моля те дядо, остави и на мен някоя мадама. Плиииииииииииииз.
цитирай
48. анонимен - ФАЛШИВИ АПОСТОЛИ
20.09.2006 00:19
под път и над път.Няма значение с какви каруци се возят и колко дебели са им джобовете и колко лъскави са им кухите дрънкулки.Всичко това е нещото, което вятърът ще отвее като прахоляк. Това което е останало във времето и ще остане е вярата в Дядо Господ. Някои може много да му се сърдят, да го набеждат за всички лошотии, които са му причинили други хора, но кажете ми има ли нещо по вярно от това, което е казал
цитирай
49. анонимен - прословутата диплома на "доктор" апостолов
12.04.2012 09:14
Тоя Апостол е избягал от 4-ти километър,абсолютно откачен и ненормален,водихме кореспонденция с него,такъв мръснишки език не сме чували никога,няма място,иначе бих ги поместил тук,неговите писания,лъжец и измамник,на сайта му има диплома за завърше курс по изчислителна техника,през 1968 г.когато още калкулаторът не е бил измислен,и го е завършил с успех мн.добър 4”
цитирай
50. анонимен - апостолов-мошеник
16.04.2012 08:53
апостолов е най големия мошеник и шарлатанин в България.жалко че все още се намират наивни хорица които му вярват
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starlight
Категория: Технологии
Прочетен: 939602
Постинги: 227
Коментари: 2546
Гласове: 1325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930