Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2018 07:19 - Годишнина от големия смях
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 17947 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 03.01.2018 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес е специален ден, на който преди четири години се случиха целокупно един дол знаменателни и смехо-творни неща. Това е денят, в който се нанесох в гащите на жена ми. Ето как се случи всичко напук на всяка логика.

Запознахме се на РД-то на бат Трой във Вегас на деня след Коледа. Погледнах я и си казах, ето жена, каквато се среща веднъж в живота – красива до прималяване, образована, интересна, и най-вече с бликащата спонтанност на Аврора Бореалис. Жена без поза и превзетост, която не се прави на нищо, а просто е. Веднага й скочих, но не с чепа напред, а с ентусиазма на Робинзон Крузо, открил Петкан с формите на София Лорен и интелекта на Ричард Брансън. Рязко станах остроумен, игрив, флиртуващ и цялостно неотразим, което произведе невъобразим ефект. А именно, че ме отсвири с насмешка и сарказъм от висша класа. Обясни ми, че съм облечен демоде, карам трошка, нямам обноски и като цяло не иска да ме виждат с нея in public. Невъобразимо. Пък аз се имах за hot.

В последствие се оказа, че момата (българка) живее в Л.А. от двайсет години и излиза предимно със селебритис с размера на Скалата, до които аз с моите деветдесет кила мускули и 185 см приличам на шестокласник. Отказала на Вин Дизел, щото пушел цигара след цигара, а пък на Шамар Муур, щото й се сторил тъп. Да не говорим, че ухажорите й ако не яхта, имали поне Бентли, на фона на което аз с моето Мицубиши Еклипс Спайдър (с което толкова се гордеех) изглеждам като оператор на магаре. Все пак, и въпреки непрекъснатите подигравки, мацката продължи да ме среща през следващите три-четири дни, най-вече защото я омагьосах с куриране на галерии, тълкуване на книги, импровизации върху научни теории и постоянен коктейл от поеми и приказки, поръсени с квантов ентусиазъм. Беше неистово привлечена от ума ми, а същевременно й се струваше невъзможно да ме възприеме сексуално. Аз дори не присъствах в речника й за мъж.  

Необяснимо. Приемах всичките й ебавки и препикавания без никаква обида, с абсолютната увереност, че тази жена ще е моя, а тя от своя страна не спираше да ме вижда, въпреки непрестанната гавра с мъжествеността ми. Така се въртяхме в абсурден танц няколко дни подред, докато една вечер след поредното фръцване от нейна страна, не ме осени необяснимо вдъхновение и не взех нещата в свои ръце. Иначе казано, го взех и го положих на стъклото на Поршето й, докато се опитваше да си тръгне. Действие крайно нетипично за мен, но пък на следващата среща се разбра, че е имало желания ефект и вече перспективата да ме целуне беше ако не близка, то поне не абсурдна (всеки си има фетиши).

И тук се случи най-смешното нещо на света. Поканих я да прекара нова година с мен, а тя се изсмя. По-късно същия ден обаче ми звънна и каза, че е съгласна, и да наема хотелска стая, от която се виждат фойерверките над Вегас.

Пристигна с шампанско и пачка презервативи, от което аз изпаднах в изумление. Не се бях и надявал на такова развитие на вечерта. Тя видя изненадата ми и каза, Аз вярвам, че както започнеш годината, така ще ти върви цялата. Обаче трябва да те предупредя, че днес ми дойде цикъла. Ок ли си с това?Измънках нещо утвърдително, в шок от факта, че тази невъобразима жена ще спи с мен просто от суеверие. Но веднага си бих един шамар и се фокусирах да извадя най-доброто от вечерта. Човек не може да губи ценни мигове живот в драматичност или тъпо недоверие.

Смяхме се много, изпихме няколко бутилки шампанско и заспахме при изгрева след няколко часа на наелектризирано втриване един в друг. Като се събудихме, стаята изглеждаше като че е заклано прасе. Цялото легло беше в кръв, червени отпечатъци от ръце по стената, петна по щафчето, ужас. Накара ме да оставя трийсет долара бакшиш на камериерката от срам. Но пък виждах, че е щастлива. Не мисля, че някога преди беше имала такава приказна нощ, изпълнена с изкуство, сърдечност и хайдушки секс.

Тази комбинация от интелектуалност и сексуалност придоби пристрастяващ ефект и ми даде време постепенно да я спечеля в други отношения. Спретнах се по последна мода. Рязко започнах да изкарвам много повече (човек е толкова голям, колкото са големи амбициите му). Заведох я в безброй държави. Паралелно с външната еволюция, не спирах да й разказвам за изкуство и култура, да й посвещавам стихове, да пиша разкази за нея, някои от които дори публикувах. Докато един ден не ми каза, че е влюбена в мен. Пренесе се във Вегас, където си намерихме страхотно гнездо в най-яката сграда в града. А после се оженихме. Веднъж в БГ и веднъж на трийсет и седмия етаж във Вегас по бански и с Елвис. Започнахме да създаваме общи проекти, общи страсти (йога, фитнес, социално предприемачество), обща идентичност. И сега, четири години по-късно, сме влюбени като тийнейджъри, допълващи се, всеобхватно успяващи заедно.

Всичко това се случи, защото жена ми е суеверна.

..........................

Честита годишнина, любима. Бъди все така светеща звезда на небосвода ми. Моят фар в света, даващ хоризонти на безмерния ми дух. Аз и ти можем всичко.



Тагове:   любов,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. crep - За много години
02.01.2018 07:35
честито семейство!
цитирай
2. ladylady - да помълчим..
02.01.2018 16:32
.......
цитирай
3. nav - crep
03.01.2018 22:18
Мерси подобно. Тази година я чувствам ударна.
цитирай
4. nav - ladylady
03.01.2018 22:20
Когато ми е толкова пълно, думите са излишни.
цитирай
5. sunflower - Браво на вас!
16.01.2018 09:20
Живи и здрави да сте и все така да се радвате един на друг!
.... и повече "хайдушки секс" ... тоя израз веднага си го записвам и ще го споменавам в молитвите ... :))))
цитирай
6. nav - sunflower
07.02.2018 00:08
Хахах, е те такива хора липсват в партията (на хайдушкия секс).

Поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358087
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031